a پرسپولیس دنیزلی باز هم برد/برداشت درست عمو مصطفی از محصول فعلی

TopVaria

موسیقی کامپیوتر اینترنت مذهبی کتاب و سرگرمی عـکس و لینک و ....

 

کانون هواداران پرسپولیس : پرسپوليس در نيمه‌ي دوم ديدار مقابل مس سرچشمه شكست را با پيروزي عوض كرد تا دنيزلي دومين پيروزي را روي نيمكت سرخپوشان به دست آورد.



تيم فوتبال پرسپوليس در آخرين ديدار هفته‌ي بيست و يكم ليگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادي ميزبان مس سرچشمه بود و در پايان با نتيجه‌ي 2 بر يك به برتري رسيد. باجلان در دقيقه‌ي 3 نيمه‌ي نخست براي تيم ميهمان گلزني كرد، اما در نيمه‌ي دوم نوري و كريمي (از روي نقطه‌ي پنالتي) براي پرسپوليس گلزني كردند.

 


گزارش نيمه‌ي نخست

مجيد باجلان در دقيقه‌ي سوم بازي گلزني كرد و در ادامه تلاش شاگردان دنيزلي با وجود در اختيار داشتن توپ و ميدان براي گلزني به جايي نرسيد.

تيم مس سرچشمه در دقيقه 20 بازي صاحب موقعيت كاشته‌اي از پشت محوطه پرسپوليس شد كه اين ضربه با فاصله اندك از كنار دروازه پرسپوليس عبور كرد.

شاگردان دنيزلي در دقيقه 24 بازي پس از پاس كاري‌هاي متعدد صاحب موقعيت شوت شدند كه وحيد هاشميان اين توپ را با اختلاف زياد از بالاي دروازه مس به بيرون فرستاد. بلافاصله پس از آن حملات پرسپوليس ادامه داشت كه آن‌ها صاحب يك موقعيت كاشته و همچنين ضربه كرنر شدند كه هر دوي آنها را به هدر دادند.

محمد نوري در دقيقه 28 بازي پس از عبور از چند بازيكن مس پاس عمقي را براي هم تيمي‌اش فرستاد كه قبل از رسيدن هاشميان به توپ دروازبان حريف توپ را در آغوش گرفت.

سپس نوبت بازيكنان مس بود و آن‌ها در دقيقه 31 روي نفوذ سامره صاحب ضربه كرنر شدند كه با ارسال توپ به روي دروازه پرسپوليس و دفع ميثاق معمارزاده توپ جلوي بازيكن مس افتاد كه او اين موقعيت را هم با ضربه محكم از بالاي دروازه به بيرون فرستاد.

در دقيقه 34 بازي نيز بازيكن مس پشت محوطه جريمه تيم‌اش روي مهرداد اولادي خطا كرد كه شاگردان دنيزيلي اين موقعيت را هم با بي‌دقتي به بيرون فرستادند.

در ادامه محمد نوري با نفوذ به خط دفاعي تيم حريف و ارسال توپ به محوطه جريمه مس تيمش را صاحب ضربه كاشته كرد كه اين ضربه با خطاي هند مدافع مس به دست آمده بود.

سپس علي كريمي پشت توپ ايستاد و پس از اصابت ضربه اول با ديوار دفاعي، توپ دوم را با اختلاف زياد از دروازه مس به بيرون فرستاد.

در آخرين دقايق نيمه‌ي نخست پرسپوليس چند فرصت گلزني به دست آورد كه با بي دقتي از دست داد. بيشتر فرصت‌هاي پرسپوليس در نيمه‌ي نخست از روي ضربات شروع مجدد به دست آمد.

* گزارش نيمه‌ي دوم

بازيكنان مس سرچشمه در دقيقه 66 بازي روي پاس سامره صاحب ضد حمله شدند كه اين موقعيت با ضربه فيروزآبادي از بالاي دروازه به بيرون رفت.بلافاصله بعد از آن محمد نوري داخل محوطه جريمه حريف موقعيت تك تكي را به دست آورد كه با ضربه آهسته او توپ در اختيار دروازه بان حريف قرار گرفت.

حملات سرخپوشان ادامه يافت تا اين‌كه توپ پس از دفع مدافعان تيم مس به علي‌عسگري رسيد و او با ضربه سر آرام توپ را تقديم هوري كرد.

بازي تا دقيقه 74 در ميانه هاي ميدان پيگيري و در همين دقيقه پرسپوليس روي نفوذ علي كريمي صاحب موقعيت شد پس از رفت و برگشت‌هاي متعدد بازيكنان مس توپ را از محوطه جريمه بيرون كشيدند.

در دقيقه 75 نيز اولادي پس از اين‌كه بازيكن حريف رويش خطا انجام داد حركت غير ورزشي را مرتكب شد كه اين حركت با كارت زرد داور همراه بود.

در ادامه و در دقيقه 77 علي كريمي پس از دربيل چند مدافع مس پاس عمقي را براي محمد نوري فرستاد و نوري در موقعيت تك به تك با هوري توپ را در درون دروازه حريف جا داد به اين ترتيب بازي يك بر يك مساوي شد.

حملات پرسپوليسي‌ها به همين شكل ادامه يافت و زارع در دقيقه 81 از پشت محوطه جريمه شوت محكمي را روانه دروازه مس كرد اما اين توپ نيز در اختيار دروازه‌بان آن‌ها قرار گرفت.

در دقيقه 84 محمد نوري باز هم خوش درخشيد و يك پنالتي را براي تيمش به دست آورد.

براي زدن پنالتي علي كريمي پشت توپ ايستاد و توپ را تبديل به گل كرد تا پرسپوليس بازي باخته را با پيروزي عوض كند.

پرسپوليس به لطف سه امتياز اين ديدار خانگي به رده‌ي هفتم جدول صعود كرد. مس سرچشمه هم در رده‌ي هجدهم جدول باقي ماند.


نوشته شده در 30 / 10 / 1390برچسب:,ساعت توسط علی معرفتی|


آخرين مطالب
» احمد شاملو
» دانلود آهنگ جديد و فوق العاده و بي نظير مجيد خراطها (سلطان احساس )با نام قايق
» نامه ای از طرف خدا
» حرفهای قبل و بعد از ازدواج!
» كي اومده به جاي من
» زن زيرك
» روزی روزگاری ......
» کل کل جالب و خواندنی دوتا شاعر در مورد مرد و زن!!!!!
» بهار من سلام
» دلم.....
» جهنم سرگردان
» دل من
» باز شب شد چقدر تنهایم
» نیایش
» عصر یک جمعه دلگیر
» به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام)
» خدا هست
» آلبوم منحصر به فرد کشتی نوح
» چند تایی از شوخی باحال Google در جستجو کردن
» عاشقم کن با صدای بابک جهانبخش


Design By : Pichak